Etiketler

20 Ekim 2012 Cumartesi

18 yaşa ek: Forbes'dan D'Vorkin'in Bakışı

18 yaşında seçilip meclise gitme konusunda uzunca zırvalamamın ardından Forbes Baş Ürün Yönetmeni Lewis D'Vorkin'in derginin üzerinde 20 Ağustos 2012 tarihini taşıyan sayısını okuma fırsatım oldu. Benim yazı uzun geldiyse kısası ve iyisi budur.
Dersin ki, kardeşim ben bunu yaptım ve buraya getirdiğim işin gelecekteki şeklini vermekte bugünün lise ve üniversite mezunları bize yardımcı olacak. Adam bunu diyor ve bunu basın şehitlerine falan atıfta bulunarak söylemiyor; benim başında olduğum dergi de onların üniversite seçimlerine yardımcı olmak üzere Üniversite Rehberi hazırladık diyor.
Bunu da bir medya aracında ürün yöneticiliği gibi inovatif bir pozisyon bulmuş, icat etmiş, bilmiyorum, ya da sadece bunu icra eden biri olarak yazıyor. Değişimin parçası olan biri, değişime katkı sunuyor.   
Hem rehber hazırlama, hem değişim anlamında ilişkiler böyle karşılıklı olduğunda anlamlı oluyor. Herkes kendi geleceği ile ilgili doğru kararı vermek zorundadır ve bir ilişkide işbirliği ancak bu noktada yapılabilir. Bundan ötesi sadakat bile değil tabiyettir. Yazıyı okumanızı öneririm.
http://www.forbes.com/sites/lewisdvorkin/2012/08/01/inside-forbes-the-importance-of-mobile-in-our-branded-experience/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder